Hoofd Financiële Administratie

Solliciteer nu

Hoofd Financiële Administratie

Heb jij passie voor cijfers, een goed lopend administratief proces én
krijg jij energie van het begeleiden en coachen van een administratief team
in een verduurzamingswereld die volop in beweging is?

Dan past deze functie ECHT. bij jou!

Fulltime · Apeldoorn

ECHT. een leuke baan als Hoofd Financiële Administratie

Takkenkamp streeft er naar om volledig digitaal de gehele administratie te verzorgen. Onze administratieve afdeling verzorgt gezamenlijk verschillende deeladministraties, namelijk crediteuren-, debiteuren-, salaris-, en personeelsadministratie. Voor dit team zijn wij op zoek naar versterking:

Hoofd Financiële Administratie (32 - 40 uur)
Standplaats Apeldoorn

    In deze functie ben je verantwoordelijk voor de organisatie, aansturing en ontwikkeling van de centrale groepsadministratie.

    Jouw pakket bestaat uit de dagelijkse aansturing en organisatie van de centrale administratieve afdeling met als hoofdtaken voor deze afdeling:

  • Debiteuren- en crediteurenadministratie

  • Grootboekadministratie

  • Verbeteren en standaardiseren van de administratieve processen

  • Bewaken van de voortgang van het administratieve proces

  • Werkzaamheden in het kader van de maand- en jaarafsluiting

  • BTW aangiften

  • Salarisadministratie

  • Memoriaalboekingen

  • Interne doorbelastingen

  • Afstemmen van intercompany verhoudingen

  • Opgaves verzorgen voor externe partijen (CBS, verzekeringen)

  • Verzorgen van een aantal interne rapportages, bijvoorbeeld op het gebied van facturatie en debiteurenbeheer

  • Coördinatie van de schadeafhandeling bij de verzekeringen

Naast deze vakinhoudelijke, administratieve taken ben je tevens verantwoordelijk voor de menselijke kant:

  • Ontwikkelen van het team en de individuele medewerkers in een groeiende organisatie
  • Creëren van een prettige werksfeer

Eigenlijk is het een functie waar je alles in kwijt kunt: coaching van medewerkers, verbeteren van administratieve processen, invullen van interne klantbehoeftes en meedenken in een veranderende en ambitieuze organisatie! Dit doe je samen met je team, maar ook met de Financieel Directeur, Controllers en Regiodirecteuren.

Wil jij:

  • Uitdagend werk met een bijdrage aan de verduurzaming van Nederland?
  • Een fijne en ambitieuze werkomgeving?
  • De juiste balans tussen vakinhoudelijk en mensgericht werken?

Ben jij:

  • Energiek
  • Communicatief
  • Accuraat
  • Oplossingsgericht
  • Mensgericht
  • Digitaal vaardig

Herken jij jezelf hier in?

We vinden het vooral belangrijk dat je met enthousiasme, energie en ambitie aan de slag gaat. Daarnaast heb je een afgeronde HBO opleiding in bedrijfseconomische richting (zoals Boekhouding, Finance & Control of Bedrijfseconomie) en 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Verder heb je ervaring met Excel en ERP systemen.

Waarom Administratief Medewerker bij Takkenkamp?

We waarderen onze collega’s, daarom bieden we goede voorwaarden. Dat houdt onder andere in:

  • Een uitdagende, afwisselende en verantwoordelijke baan

  • Grote mate van zelfstandigheid
  • Een leuk team met enthousiaste collega's
  • Een uitgebreide inwerkperiode
  • Een innovatieve organisatie die nog lang niet is uitgegroeid
  • Een salaris passend bij je competenties en werkervaring
  • Goede arbeidsvoorwaarden conform bouw cao, met onder andere 43 vrije dagen en een goed pensioen
  • Telefoon en laptop

We vinden het belangrijk dat jij je kunt ontwikkelen, dat jij je op je plek voelt bij Takkenkamp en dat je plezier hebt in je werk. We kijken om naar elkaar als collega’s en dat zorgt voor een goede werksfeer. Ook hebben we de Takkenkamp Vakopleiding opgezet, hier kun je verschillende trainingen volgen om aan jezelf te blijven bouwen.

Goed materieel en gereedschap

Een passend salaris en goede arbeidsvoorwaarden

Uitdagende en afwisselende projecten

Enthousiaste collega's en een leuk team

Wie zijn wij?

Takkenkamp Groep is een leidende specialist in isolatie, restauratie en gevelonderhoudOns doel is het leef comfort van gebruikers en bewoners te verbeteren door woningen en gebouwen te verduurzamen. De basis hiervoor is een eerlijke en persoonlijke relatie met medewerkers, klanten en partners. We onderscheiden ons daarbij door de unieke combinatie van passie voor het vak en innovatie in het proces.

Takkenkamp Groep streeft naar een langdurige samenwerking met medewerkers, klanten en partners. We vinden dat we onze klanten het beste helpen met breed georiënteerde maatwerk oplossingen op het gebied van isolatie, restauratie en gevelonderhoud.

De mensen achter deze groep vormen ons succes; een meer dan tevreden klant als doel wordt bereikt met een meer dan tevreden medewerker! Vanuit onze professie beïnvloeden we de directe leef- en werkomgeving van heel veel mensen. Dat is een mooie taak waar we met de juiste groep mensen zorgvuldig invulling aan geven.

Interesse?

Is dit voor jou dé baan uit duizenden of wil je nog wat meer informatie? Solliciteer direct of neem contact op met onze HR Adviseur, Susan Bosman. Je kan Susan bellen, whatsappen of mailen via 06 - 38 30 38 94 of hrm@takkenkampgroep.nl!

Wij maken graag persoonlijk kennis met je!